דף הבית » בריאות הנפש חשובה » ביצה בתנור – כמה זמן כדאי לבשל אותה?

ביצה בתנור – כמה זמן כדאי לבשל אותה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

ביצה בתנור – כמה זמן כדאי לבשל אותה?

מהי ביצה בתנור?

ביצה בתנור היא דרך פשוטה וטעימה לבשל ביצים. זוהי דרך מהירה וקלה להכין ארוחה מזינה וטעימה כאחד. הביצה מבושלת בתנור חם, בדרך כלל בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס ומעלה. את הביצה מניחים בתבנית אפייה או על נייר אפייה ולאחר מכן מבשלים אותה עד שהיא מוכנה.

כמה זמן כדאי לבשל ביצה בתנור?

משך הזמן שלוקח לבשל ביצה בתנור תלוי בגודל הביצה ובעשייה הרצויה. בדרך כלל, ביצה גדולה צריכה להתבשל כ-15 דקות, בעוד ביצה בינונית צריכה להתבשל כ-12 דקות. ביצה קטנה יש לבשל כ-10 דקות. חשוב לפקוח עין על הביצה בזמן הבישול, מכיוון שהיא עלולה להתבשל בקלות יתרה.

טיפים לביצים מבושלות בצורה מושלמת בתנור

השתמש בתבנית אפייה

שימוש בנייר אפייה הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהביצה מתבשלת בצורה אחידה. זה גם עוזר למנוע מהביצה להידבק למחבת.

הוסף קצת נוזל

הוספת מעט נוזלים לתבנית או לתבנית יכולה לעזור למנוע מהביצה להתייבש. כמה כפות מים, חלב או שמנת יכולות לעזור לשמור על לחות הביצה בזמן שהיא מתבשלת.

מכסים את הביצה

כיסוי הביצה בחתיכת נייר כסף או נייר פרגמנט יכול לעזור לשמור על החום ולעזור לביצה להתבשל בצורה אחידה יותר.

בדוק את הטמפרטורה

חשוב לבדוק את טמפרטורת התנור לפני שמתחילים לבשל את הביצה. הטמפרטורה צריכה להיות לפחות 350 מעלות צלזיוס כדי שהביצה תתבשל כראוי.

דעה אישית

בישול ביצים בתנור הוא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה ומזינה בזמן קצר. זוהי גם דרך מצוינת לוודא שהביצה מבושלת בצורה אחידה ובמידת העשייה הרצויה. בעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלו להכין בכל פעם את הביצה המושלמת בתנור. למידע נוסף על בישול ביצים בתנור, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן