דף הבית » מאמרים » כמה זמן זודורם משפיע?

כמה זמן זודורם משפיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן זודורם משפיע?

מה זה זודורם?

זודורם היא תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל אלרגיות, אסטמה ובעיות נשימה אחרות. זהו שילוב של שתי תרופות, zafirlukast ומונטלוקסט, הפועלות יחד להפחתת דלקת ונפיחות בדרכי הנשימה. Zodorem זמין בטבליות ובצורת תרחיף פה ונלקח פעם ביום.

איך זודורם עובד?

זודורם פועלת על ידי חסימת פעולתם של לויקוטריאנים, שהם כימיקלים המשתחררים על ידי הגוף בתגובה לאלרגנים וחומרים מגרים אחרים. על ידי חסימת פעולת הלוקוטריאנים, זודורם מסייעת בהפחתת הדלקת והנפיחות בדרכי הנשימה, ומקלה על הנשימה.

כמה זמן זודורם משפיע?

ניתן לראות את ההשפעות של זודורם תוך מספר שעות לאחר נטילת התרופה. עם זאת, ייתכן שיחלפו עד שבועיים עד שההשפעה המלאה תיראה. חשוב ליטול את זודורם כפי שנקבע על ידי הרופא שלך ולא להפסיק לקחת אותו ללא התייעצות עם הרופא שלך תחילה.

מהן תופעות הלוואי של זודורם?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של זודורם כוללות כאבי ראש, בחילות, שלשולים וסחרחורת. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול כאבי בטן, כאבי מפרקים וכאבי שרירים. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה מיד לרופא שלך.

כיצד להשתמש בזודורם בבטחה

חשוב ליטול את זודורם כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. אין ליטול יותר או פחות מהמינון המומלץ. אל תפסיק ליטול זודורם מבלי להתייעץ עם הרופא שלך תחילה. אין ליטול זודורם אם את בהריון או מניקה.

היכן ניתן למצוא מידע נוסף

אם יש לך שאלות כלשהן לגבי זודורם, שוחח עם הרופא או הרוקח. תוכל גם למצוא מידע נוסף על Zodorem בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן