דף הבית » בריאות הנפש חשובה » כמה זמן נקסיום מחזיק מעמד?

כמה זמן נקסיום מחזיק מעמד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נקסיום מחזיק מעמד?

מה זה Nexium?

Nexium הוא מעכב משאבת פרוטון (PPI) המשמש לטיפול ברפלוקס חומצי, צרבת ובעיות אחרות במערכת העיכול. זה פועל על ידי הפחתת כמות החומצה המיוצרת בקיבה. זה זמין גם ללא מרשם וגם בטפסי מרשם.

כמה זמן נקסיום מחזיק מעמד?

Nexium נמשך בדרך כלל 24 שעות, אך הוא יכול להימשך עד 72 שעות. משך השפעתו תלוי במינון ובתדירות הנטילה. לדוגמה, אם אתה לוקח מינון גבוה יותר של Nexium, זה עשוי להימשך זמן רב יותר מאשר אם אתה לוקח מינון נמוך יותר.

טיפים להפיכת Nexium לאורך זמן

ישנן מספר דרכים לוודא שאתה מפיק את המרב מתרופות ה-Nexium שלך:

  • קח את Nexium באותה שעה בכל יום.
  • קח את Nexium עם כוס מים מלאה.
  • אין ליטול Nexium עם נוגדי חומצה או תרופות אחרות.
  • אין ליטול Nexium יותר מ-14 ימים מבלי להתייעץ עם הרופא שלך.
  • אין ליטול יותר מהמינון המומלץ של Nexium.

תופעות לוואי של נקסיום

נקסיום בדרך כלל נסבל היטב, אך הוא עלול לגרום לתופעות לוואי מסוימות. תופעות הלוואי השכיחות כוללות כאבי ראש, בחילות, שלשולים וכאבי בטן. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

מתי לפנות לרופא

אם אתה נוטל Nexium והתסמינים שלך אינם משתפרים, או אם הם מחמירים, עליך לפנות לרופא שלך. הרופא שלך עשוי להמליץ על תרופה אחרת או מינון אחר של Nexium.

סיכום

Nexium היא תרופה המשמשת לטיפול ברפלוקס חומצי, צרבת ובעיות אחרות במערכת העיכול. זה בדרך כלל נמשך 24 שעות, אבל זה יכול להימשך עד 72 שעות. כדי לוודא שאתה מפיק את המרב מתרופות ה-Nexium שלך, קח אותה באותה שעה בכל יום עם כוס מים מלאה. אם הסימפטומים שלך אינם משתפרים או מחמירים, עליך לפנות לרופא שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן