דף הבית » בריאות הנפש חשובה » ציפרודקס: כמה זמן זה לוקח השפעה?

ציפרודקס: כמה זמן זה לוקח השפעה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

ציפרודקס: כמה זמן זה לוקח השפעה?

מה זה Ciprodex?

ציפרודקס הוא שילוב של שתי אנטיביוטיקה, ציפרלקס ודקסמתזון, המשמשות לטיפול בדלקות אוזניים. זה זמין בתור תרחיף אוטי, שהוא נוזל שנשמט לתוך האוזן. Ciprodex משמש לטיפול בדלקות אוזניים חיידקיות, כמו גם בדלקת הנגרמת על ידי זיהומים חיידקיים או ויראליים. הוא משמש גם לטיפול באוזן השחיין, זיהום של האוזן החיצונית הנגרמת על ידי מים.

איך Ciprodex עובד?

Ciprodex פועל על ידי הריגת החיידקים הגורמים לדלקות אוזניים. ה-ciprofloxacin ב-Ciprodex הוא אנטיביוטיקה ההורגת חיידקים, בעוד שה-dexamethasone הוא סטרואיד המפחית דלקת. יחד, הם פועלים להפחתת כאב ונפיחות באוזן.

כמה זמן לוקח לציפרודקס להשפיע?

ציפרודקס בדרך כלל נכנס לתוקף תוך מספר שעות לאחר מתן. עם זאת, עשויות לחלוף עד 48 שעות עד שההשפעה המלאה של Ciprodex תורגש. חשוב להמשיך להשתמש ב-Ciprodex במשך כל מהלך הטיפול, גם אם התסמינים משתפרים.

מהן תופעות הלוואי של ציפרודקס?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של Ciprodex הן קלות וכוללות גירוד, צריבה וצריבה באוזן. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול סחרחורת, בחילות, הקאות ושלשולים. אם אחת מתופעות הלוואי הללו הופכת לחמורה או לא חולפת, פנה לרופא.

מתי אין להשתמש בציפרודקס?

אין להשתמש בציפרודקס אם אתה אלרגי לאחד ממרכיביו. כמו כן, אסור להשתמש בו אם יש לך דלקת אוזניים הנגרמת על ידי וירוס או פטרייה. אם יש לך עור תוף מחורר, אין להשתמש ב-Ciprodex. שוחח עם הרופא שלך לפני השימוש ב-Ciprodex אם יש לך מצב רפואי אחר.

מהם אמצעי הזהירות בעת שימוש בציפרודקס?

חשוב לעקוב אחר ההוראות המופיעות על התווית בעת השימוש ב-Ciprodex. אין להשתמש יותר או פחות מהכמות המומלצת. אל תשתמש ב-Ciprodex למשך זמן רב יותר מהמרשם. אין להשתמש ב-Ciprodex אם התמיסה דהויה או מכילה חלקיקים. אל תשתמש ב-Ciprodex אם יש לך עור תוף מחורר.

סיכום

Ciprodex הוא שילוב של אנטיביוטיקה וסטרואידים המשמשים לטיפול בדלקות אוזניים. זה בדרך כלל נכנס לתוקף תוך מספר שעות לאחר מתן, אך עשויות לחלוף עד 48 שעות עד שההשפעה המלאה תורגש. חשוב לעקוב אחר ההוראות המופיעות על התווית בעת השימוש ב-Ciprodex ולפנות לרופא אם תופעות לוואי כלשהן הופכות לחמורות או אינן חולפות. למידע נוסף, צפה בסרטון זה על Ciprodex.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן