דף הבית » בריאות הנפש חשובה » אפרוחים בתנור: כמה זמן הם צריכים לבשל?

אפרוחים בתנור: כמה זמן הם צריכים לבשל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

אפרוחים בתנור: כמה זמן הם צריכים לבשל?

באיזו טמפרטורה צריך לבשל אפרוחים?

בישול אפרוחים בתנור היא דרך פופולרית להכין אותם לארוחה. הטמפרטורה שבה כדאי לבשל אותם תלויה בסוג האפרוח שאתה מבשל. בדרך כלל, אתה צריך לבשל אפרוחים בטמפרטורה של 350°F (177°C). עם זאת, אם אתה מבשל ציפור גדולה יותר, כגון תרנגול הודו, עליך להעלות את הטמפרטורה ל-375°F (190°C).

כמה זמן צריך לבשל אפרוחים?

משך הזמן שלוקח לבשל אפרוח בתנור תלוי בגודל הציפור. בדרך כלל, זה לוקח בערך 20 דקות לכל קילו של ציפור. לכן, אם אתה מבשל אפרוח במשקל 4 קילו, זה אמור לקחת בערך 80 דקות לבשל.

איך אתה יכול לדעת מתי אפרוח נגמר?

הדרך הטובה ביותר לדעת מתי האפרוח מסיים להתבשל היא להשתמש במדחום לבשר. הכנס את המדחום לחלק העבה ביותר של הציפור, כגון הירך. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 165°F (74°C). אם הטמפרטורה נמוכה מזה, הציפור לא סיימה לבשל.

מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על לחות אפרוחים בזמן הבישול?

הדרך הטובה ביותר לשמור על הגוזלים לחים בזמן הבישול היא לכסות אותם בנייר אלומיניום. זה יעזור לשמור על הלחות בפנים ולמנוע מהציפור להתייבש. אתה יכול גם לבסס את הציפור בתערובת של חמאה ועשבי תיבול כדי לשמור עליה לחה.

האם אתה יכול לבשל אפרוחים בסיר איטי?

כן, אתה יכול לבשל אפרוחים בסיר איטי. עם זאת, חשוב לציין שזמן הבישול יהיה ארוך בהרבה מאשר אם הייתם מבשלים את הציפור בתנור. בדרך כלל, לוקח בערך 8 שעות לבשל אפרוח במשקל 4 קילו בסיר בישול איטי.

האם אפשר לחמם אפרוחים מבושלים?

כן, אפשר לחמם מחדש אפרוחים מבושלים. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להניח את הציפור המבושלת בתבנית המתאימה לתנור ולחמם אותה בתנור ב-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס) למשך כ-10 דקות. ניתן גם לחמם את הציפור מחדש במיקרוגל, אך הקפידו להשתמש בכלי המתאים למיקרוגל ולחמם אותה בפרצים קצרים כדי למנוע ייבוש של הציפור.

שאלות ותשובות

האם אתה יכול לבשל אפרוחים במטיגון האוויר?

כן, אתה יכול לבשל אפרוחים בטיגון האוויר. זמן הבישול יהיה קצר בהרבה מאשר אם הייתם מבשלים את הציפור בתנור. בדרך כלל, לוקח בערך 15 דקות לבשל אפרוח במשקל 4 קילו בטיגון אוויר.

האם אתה יכול לבשל אפרוחים קפואים?

כן, אתה יכול לבשל אפרוחים קפואים. עם זאת, חשוב לציין שזמן הבישול יהיה ארוך בהרבה מאשר אם הייתם מבשלים את הציפור טרייה. בדרך כלל, לוקח בערך 30 דקות לכל קילו של ציפור לבשל אפרוח קפוא.

האם אתה יכול לבשל אפרוחים בסיר האינסטנט?

כן, אתה יכול לבשל אפרוחים בסיר אינסטנט. זמן הבישול יהיה קצר בהרבה מאשר אם הייתם מבשלים את הציפור בתנור. בדרך כלל, לוקח בערך 25 דקות לבשל אפרוח במשקל 4 קילו בסיר המיידי.

סיכום

בישול אפרוחים בתנור היא דרך פופולרית להכין אותם לארוחה. הטמפרטורה וזמן הבישול יהיו תלויים בגודל הציפור. בדרך כלל, עליך לבשל אפרוחים ב-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס) במשך כ-20 דקות לכל קילו של ציפור. כדי לשמור על לחות הציפור בזמן הבישול, מכסים אותה בנייר אלומיניום ומזלפים אותה בתערובת של חמאה ועשבי תיבול. אתה יכול גם לבשל אפרוחים בסיר איטי, טיגון אוויר או סיר מיידי. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן