דף הבית » בריאות הנפש חשובה » כמה זמן מבשלים עוף בתנור?

כמה זמן מבשלים עוף בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מבשלים עוף בתנור?

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מבשל עוף בתנור

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שמתחילים. הנה מה שאתה צריך לדעת על בישול עוף בתנור:

1. טמפרטורה

הטמפרטורה בה אתה מבשל את העוף שלך חשובה. אתה רוצה לוודא שהעוף מבושל, אבל לא מבושל יתר על המידה. הטמפרטורה הטובה ביותר לבישול עוף בתנור היא 350°F (177°C).

2 פעמים

משך הזמן שתבשל את העוף בתנור יהיה תלוי בגודל ובסוג העוף שאתה מבשל. בדרך כלל, תרצה לבשל את העוף שלך כ-20 דקות לכל קילוגרם (450 גרם). לכן, אם אתה מבשל עוף במשקל 2 פאונד (900 גרם), תרצה לבשל אותו כ-40 דקות.

3. מרכיבים

המרכיבים שבהם תשתמשו לבישול העוף שלכם בתנור יהיו תלויים בסוג המנה שאתם מכינים. אם אתה מכין עוף צלוי פשוט, תרצה לתבל אותו במלח, פלפל וכל עשב או תבלינים אחרים שאתה אוהב. אם אתם מכינים מנה מורכבת יותר, מומלץ להשתמש במרינדה או ברוטב.

איך לבשל עוף בתנור

לאחר שאספתם את כל המצרכים שאתם צריכים, הגיע הזמן להתחיל לבשל. הנה איך לבשל עוף בתנור:

1. מחממים את התנור

השלב הראשון הוא לחמם מראש את התנור ל-350°F (177°C). זה יבטיח שהעוף יהיה מבושל, אך לא מבושל יתר על המידה.

2. מכינים את העוף

לאחר מכן, תרצו להכין את העוף לבישול. אם אתה משתמש במרינדה או ברוטב, תרצה לוודא שהעוף מצופה היטב. אם אתה משתמש בעשבי תיבול ותבלינים, תרצה לתבל איתם את העוף.

3. מכניסים את העוף לתנור

לאחר הכנת העוף, כדאי להכניס אותו לתנור. מוודאים שהעוף מונח בשכבה אחת על תבנית אפייה או בתבנית אפייה.

4. מבשלים את העוף

עכשיו הגיע הזמן לבשל את העוף. כדאי לבשל את העוף כ-20 דקות לכל קילוגרם (450 גרם). לכן, אם אתה מבשל עוף במשקל 2 פאונד (900 גרם), תרצה לבשל אותו כ-40 דקות.

5. בודקים את העוף

לאחר שהעוף סיים להתבשל, תרצה לבדוק אותו כדי לוודא שהוא מבושל. אפשר לעשות זאת על ידי הכנסת מדחום לבשר לחלק העבה ביותר של העוף. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 165°F (74°C).

6. נותנים לעוף לנוח

לאחר שהעוף מבושל, כדאי לתת לו לנוח כ-10 דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל העוף, מה שיהפוך אותו לטעים עוד יותר.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול לבשל עוף קפוא בתנור?

ת: כן, אתה יכול לבשל עוף קפוא בתנור. עם זאת, תרצו לוודא שהעוף מופשר לחלוטין לפני הבישול. כמו כן, תרצה להגדיל את זמן הבישול בכ-50%.

ש: האם אני יכול לבשל עוף בתנור ללא שמן?

ת: כן, אתה יכול לבשל עוף בתנור ללא שמן. עם זאת, ייתכן שתרצה להשתמש במעט שמן כדי לעזור לעוף להשחים ולהתפרך.

ש: האם אני יכול לבשל עוף בתנור עם ירקות?

ת: כן, אתה יכול לבשל עוף בתנור עם ירקות. רק וודאו שהירקות נחתכו לחתיכות קטנות כך שהם מתבשלים באותו קצב כמו העוף.

סיכום

בישול עוף בתנור הוא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה. אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שמתחילים. הטמפרטורה שבה אתה מבשל את העוף שלך חשובה, והטמפרטורה הטובה ביותר לבישול עוף בתנור היא 350°F (177°C). משך הזמן שתבשל את העוף בתנור יהיה תלוי בגודל ובסוג העוף שאתה מבשל. בדרך כלל, תרצה לבשל את העוף שלך כ-20 דקות לכל קילוגרם (450 גרם). המרכיבים שבהם תשתמשו לבישול העוף שלכם בתנור יהיו תלויים בסוג המנה שאתם מכינים. לאחר שאספתם את כל המצרכים שאתם צריכים, הגיע הזמן להתחיל לבשל. מוודאים שהעוף מונח בשכבה אחת על תבנית אפייה או בתבנית אפייה. לאחר שהעוף סיים להתבשל, תרצה לבדוק אותו כדי לוודא שהוא מבושל. לאחר שהעוף מבושל, כדאי לתת לו לנוח כ-10 דקות לפני ההגשה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן