דף הבית » בריאות הנפש חשובה » כמה זמן לאפות המבורגר בתנור?

כמה זמן לאפות המבורגר בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לאפות המבורגר בתנור?

באיזו טמפרטורה לאפות המבורגר בתנור?

אפיית המבורגר בתנור היא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי להדליק את הגריל. המפתח להמבורגר נהדר בתנור הוא להשתמש בטמפרטורה הנכונה. הטמפרטורה האידיאלית לאפיית המבורגר בתנור היא 350°F (177°C). טמפרטורה זו חמה מספיק כדי לבשל את ההמבורגר מבלי לייבש אותו.

כמה זמן לאפות המבורגר בתנור?

משך הזמן שלוקח לאפות המבורגר בתנור תלוי בגודל ההמבורגר. להמבורגר של 1/4 פאונד (113 גרם), אופים אותו בתנור כ-15 דקות. להמבורגר של 1/2 פאונד (226 גרם), אופים אותו כ-20 דקות. להמבורגר של 3/4 פאונד (340 גרם), אופים אותו כ-25 דקות.

השוואה מהירה

גודל בורגר זמן אפייה
1/4 פאונד (113 גרם) 15 דקות
1/2 פאונד (226 גרם) 20 דקות
3/4 פאונד (340 גרם) 25 דקות

איך לדעת מתי ההמבורגר מוכן?

הדרך הטובה ביותר לדעת מתי ההמבורגר מוכן היא להשתמש במדחום לבשר. מכניסים את המדחום למרכז ההמבורגר ובודקים את הטמפרטורה. הטמפרטורה הפנימית של המבורגר מבושל צריכה להיות לפחות 160°F (71°C).

טיפים להכנת המבורגר אפוי בתנור המושלם

כדי להכין את ההמבורגר המושלם בתנור, חשוב להשתמש בחומרים הנכונים. התחל עם בשר בקר טחון שיש בו לפחות 20% שומן עבור ההמבורגרים העסיסיים ביותר. הוסף כמה כפות של רוטב ווסטרשייר לבשר הבקר הטחון לתוספת טעם. יוצרים מההמבורגרים קציצות בעובי של כ-1/2 אינץ' (1.3 ס"מ). מניחים את ההמבורגרים על תבנית מרופדת בנייר אפייה ואופים אותם בתנור שחומם מראש.

האם אפשר לאפות המבורגר בטוסטר אובן?

כן, אתה יכול לאפות המבורגר בטוסטר אובן. זמן האפייה יהיה מעט קצר יותר מאשר בתנור רגיל, אז שימו עין על ההמבורגרים והשתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית.

סיכום

אפיית המבורגר בתנור היא דרך מצוינת לקבל המבורגר עסיסי וטעים מבלי להדליק את הגריל. הטמפרטורה האידיאלית לאפיית המבורגר בתנור היא 350°F (177°C). משך הזמן שלוקח לאפות המבורגר בתנור תלוי בגודל ההמבורגר. להמבורגר של 1/4 פאונד (113 גרם), אופים אותו בתנור כ-15 דקות. כדי להכין את ההמבורגר המושלם בתנור, חשוב להשתמש בחומרים הנכונים ובטמפרטורה הנכונה. אפשר גם לאפות המבורגר בטוסטר אובן, אבל זמן האפייה יקצר מעט.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול לאפות המבורגר במיקרוגל?

ת: לא, אסור לאפות המבורגר במיקרוגל. מיקרוגלים מבשלים מזון במהירות, אבל הם לא מתחממים מספיק כדי לבשל המבורגר. הדרך הטובה ביותר לבשל המבורגר היא על הכיריים או בתנור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן