דף הבית » בריאות הנפש חשובה » איך לאפות המבורגר קנוי בתנור

איך לאפות המבורגר קנוי בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לאפות המבורגר קנוי בתנור

מה אתה צריך כדי לאפות המבורגר בתנור

אפיית המבורגר בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי להדליק את הגריל. כל מה שאתה צריך זה נייר אפייה, נייר אפייה וקציצת ההמבורגר שלך. אתה יכול גם להוסיף כל תוספות שאתה אוהב להמבורגר לפני האפייה.

שלב 1: מחממים את התנור

לפני שתתחיל, חממו את התנור ל-375°F (190°C). זה יבטיח שההמבורגר יתבשל בצורה אחידה.

שלב 2: מניחים את ההמבורגר על תבנית האפייה

מרפדים תבנית בנייר אפייה ומניחים על התבנית את קציצת ההמבורגר. אם אתם מוסיפים תוספות כלשהן, כמו גבינה או בייקון, מניחים אותן עכשיו על גבי הקציצה.

שלב 3: אופים את ההמבורגר

מכניסים את נייר האפייה לתנור שחומם מראש ואופים את ההמבורגר במשך 15-20 דקות. הזמן המדויק יהיה תלוי בגודל הקציצה ובעשייה הרצויה. להמבורגר מדיום-רייר אופים 15 דקות. להמבורגר בינוני אופים 18 דקות. להמבורגר עשוי היטב, אופים 20 דקות.

שלב 4: בדוק את הטמפרטורה הפנימית

לאחר האפייה של ההמבורגר, השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 160°F (71°C) להמבורגר עשוי היטב.

שלב 5: תן להמבורגר לנוח

לאחר האפייה של ההמבורגר, הניחו לו לנוח מספר דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתחלק מחדש ולהמבורגר להיות טעים יותר.

טיפים לאפיית המבורגר בתנור

השתמש במדחום בשר

שימוש במדחום בשר הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שההמבורגר שלך מבושל למידת העשייה הרצויה. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 160°F (71°C) להמבורגר עשוי היטב.

הוסף תוספות לפני האפייה

אם אתם מוסיפים תוספות להמבורגר שלכם, כמו גבינה או בייקון, הוסיפו אותן לפני האפייה. זה יבטיח שהתוספות יהיו מבושלות והטעמים משולבים במלואם.

השתמש במחבת ברזל יצוק

אם אין לך נייר אפייה, אתה יכול גם להשתמש במחבת ברזל יצוק כדי לאפות את ההמבורגר שלך. מחממים את המחבת על אש בינונית-גבוהה ולאחר מכן מוסיפים את קציצת ההמבורגר. מבשלים 3-4 דקות מכל צד, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-160°F (71°C).

סיכום

אפיית המבורגר בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי להדליק את הגריל. כל מה שאתה צריך זה נייר אפייה, נייר אפייה וקציצת ההמבורגר שלך. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) ואופים את ההמבורגר במשך 15-20 דקות. השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית ותנו להמבורגר לנוח מספר דקות לפני ההגשה. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן