דף הבית » בריאות הנפש חשובה » כמה זמן לשים המבורגר בתנור

כמה זמן לשים המבורגר בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לשים המבורגר בתנור

מה שאתה צריך לדעת לפני שמכניסים המבורגר לתנור

בישול המבורגר בתנור הוא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה מבלי להדליק את הגריל. אבל, כמה זמן כדאי להכניס המבורגר לתנור? התשובה תלויה בכמה גורמים, כמו גודל קציצת ההמבורגר והעשייה הרצויה. במאמר זה, נדון בדרך הטובה ביותר לבשל המבורגר בתנור וכמה זמן זה אמור לקחת.

בחר את הסוג הנכון של קציצת המבורגר

לסוג קציצת ההמבורגר שתבחרו תהיה השפעה רבה על משך זמן הבישול בתנור. אם אתה משתמש בקציצה מוכנה מראש, כמו קציצה קפואה, תצטרך לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה. עם זאת, אם אתה מכין קציצה משלך, תרצה לבחור בשר בקר טחון רזה יותר, כמו 90/10 או 95/5. בשר בקר רזה יותר יתבשל מהר יותר ואחיד יותר בתנור.

מחממים את התנור

לפני שאתם מכניסים את ההמבורגר לתנור, דאגו לחמם אותו לטמפרטורה הרצויה. עבור רוב ההמבורגרים, תרצה לחמם את התנור ל-375 מעלות צלזיוס. זה יבטיח שההמבורגר יתבשל בצורה אחידה ומהירה.

מבשלים את ההמבורגר בתנור

לאחר שהתנור מחומם מראש, אפשר להניח את קציצת ההמבורגר על תבנית אפייה. הקפידו להשאיר מספיק רווח בין הקציצות כדי שלא יידבקו זו לזו. מכניסים את נייר האפייה לתנור ומבשלים את ההמבורגר כ-10 דקות.

בדוק את מוכנות ההמבורגר

לאחר 10 דקות, תרצו לבדוק את מידת העשייה של ההמבורגר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במדחום לבשר. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של קציצת ההמבורגר ובודקים את הטמפרטורה. עבור המבורגר בינוני-רייר, הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 145 מעלות צלזיוס. עבור המבורגר בינוני, הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 160 מעלות צלזיוס.

טיפים להמבורגר המושלם

לאחר שקבעתם את מידת העשייה של ההמבורגר, תוכלו להוציאו מהתנור. הנה כמה טיפים כדי להבטיח את ההמבורגר המושלם:

  • נותנים להמבורגר לנוח כמה דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הקציצה.
  • אם אתה משתמש בקציצה מוכנה מראש, הקפד לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה.
  • אם אתה מכין קציצה משלך, הקפד להשתמש בבשר בקר רזה יותר, כמו 90/10 או 95/5.
  • מחממים את התנור ל-375 מעלות לפני בישול ההמבורגר.
  • מבשלים את ההמבורגר כ-10 דקות, ולאחר מכן בודקים את מידת העשייה בעזרת מדחום לבשר.
  • נותנים להמבורגר לנוח כמה דקות לפני ההגשה.

בישול המבורגר בתנור הוא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה מבלי להדליק את הגריל. עם החומרים הנכונים וקצת סבלנות אפשר להכין המבורגר טעים בתנור. רק זכרו לחמם את התנור, לבחור את הסוג הנכון של קציצת המבורגר, ולבדוק את מידת העשייה עם מדחום בשר. בעזרת הטיפים האלה, תוכלו להכין את ההמבורגר המושלם בכל פעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן