דף הבית » בריאות הנפש חשובה » בייגלה אפויים בתנור פריך טעים

בייגלה אפויים בתנור פריך טעים

השאירו פרטים ונחזור מיד:

בייגלה אפויים בתנור פריך טעים

מה זה בייגלה?

בייגלה הוא סוג של חטיף אפוי שמקורו באירופה. הם עשויים מבצק של קמח, מים, שמרים ומלח, והם בדרך כלל מעוצבים לקשר או לולאה. בייגלה בדרך כלל מומלח וניתן להגיש רגיל, עם חמאה, או עם מגוון תוספות. הם חטיף פופולרי במדינות רבות, ולעתים קרובות מוגשים עם בירה או משקאות אלכוהוליים אחרים.

איך להכין בייגלה אפויים בתנור

להכין בייגלה בתנור בבית זה קל ומהנה. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים וקצת זמן. הנה מה שתצטרך:

  • 2 כפות של קמח
  • 1 כפית שמרים יבשים פעילים
  • 1 כפית מלח
  • 1 כוס מים חמימים
  • 2 כפות סודה לשתייה
  • מלח גס, לציפוי

שלב 1: מכינים את הבצק

בקערה גדולה מערבבים את הקמח, השמרים והמלח. מוסיפים את המים החמים ומערבבים עד שנוצר בצק. ללוש את הבצק 5-7 דקות, עד שהוא חלק ואלסטי. מכסים את הקערה במטלית לחה ונותנים לבצק לתפוח במשך שעה.

שלב 2: מעצבים את הבייגלה

לאחר שהבצק תפח, מחלקים אותו ל-8 חלקים שווים. מגלגלים כל חלק לחבל ארוך, באורך של כ-18 סנטימטרים. יוצרים מכל חבל צורת בייגלה על ידי יצירת לולאה והצלבת הקצוות זה על זה. מניחים את הבייגלה על תבנית מרופדת בנייר אפייה.

שלב 3: מרתיחים את הבייגלה

בסיר גדול מביאים 4 כוסות מים לרתיחה. מוסיפים את הסודה לשתייה ומערבבים לאיחוד. מניחים בזהירות את הבייגלה למים הרותחים, אחד בכל פעם. מרתיחים כל בייגלה במשך 30 שניות, ואז מסירים אותו בעזרת כף מחוררת ומניחים אותו בחזרה על תבנית האפייה.

שלב 4: אופים את הבייגלה

מפזרים את הבייגלה במלח גס. אופים את הבייגלה בתנור שחומם מראש ל-425 מעלות צלזיוס למשך 12-15 דקות, או עד להזהבה. מוציאים את הבייגלה מהתנור ונותנים להם להתקרר לפני ההגשה.

הגשה ואחסון בייגלה

בייגלה אפויים בתנור מומלץ להגיש חם, עם חמאה או התוספת האהובה עליך. ניתן גם לשמור אותם בכלי אטום עד 3 ימים. כדי לחמם מחדש, הכניסו את הבייגלה לתנור שחומם מראש ל-350 מעלות צלזיוס למשך 5-7 דקות. הכנת בייגלה בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מחטיף טעים בבית. רק עם כמה מרכיבים פשוטים ומעט זמן, תוכלו להכין בייגלה פריך וטעים שבטוח יהוו להיט בקרב בני משפחה וחברים. אז למה לא לנסות?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן