דף הבית » בריאות הנפש חשובה » כמה זמן אופים סלמון בתנור?

כמה זמן אופים סלמון בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אופים סלמון בתנור?

באיזו טמפרטורה כדאי לאפות סלמון?

אפיית סלמון בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה ובריאה. אבל כמה זמן אופים סלמון בתנור? התשובה תלויה בגודל ובעובי פילה הסלמון, כמו גם בעשייה הרצויה. בדרך כלל, עליך לאפות סלמון בטמפרטורה של 350 מעלות צלזיוס במשך 10-15 דקות לכל אינץ' של עובי. עבור פילה בעובי 1 אינץ', אופים אותו במשך 10-15 דקות. עבור פילה בעובי 2 אינץ', אופים אותו במשך 20-30 דקות.

איך לדעת מתי הסלמון נעשה

הדרך הטובה ביותר לדעת מתי הסלמון מוכן היא להשתמש במדחום. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של פילה הסלמון ובודקים את הטמפרטורה הפנימית. הסלמון נעשה כאשר הוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 145 מעלות צלזיוס.

טיפים לאפיית סלמון

מתבלים את הסלמון

לפני האפייה, מתבלים את הסלמון במלח, פלפל וכל תיבול רצוי אחר. אפשר גם להבריש את הסלמון בשמן זית או חמאה מומסת לתוספת טעם.

השתמש בתבנית בטוחה לתנור

בעת אפיית סלמון, השתמש בתבנית המתאימה לתנור כגון תבנית אפייה או כלי אפייה. מרפדים את התבנית בנייר אפייה או נייר אלומיניום לניקוי קל.

אל תבשל יתר על המידה את הסלמון

סלמון עדיף כשהוא מבושל רק עד שהוא מוכן. בישול יתר עלול לגרום לסלמון להיות יבש וקשוח. כדי למנוע בישול יתר, השתמשו במדחום כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הסלמון.

אפיית סלמון בתנור היא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה ובריאה. עם הטמפרטורה וזמן הבישול הנכונים, תוכלו לקבל את התוצאה המושלמת בכל פעם. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן