דף הבית » בריאות הנפש חשובה » כמה זמן אופים קרפיונים בתנור?

כמה זמן אופים קרפיונים בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אופים קרפיונים בתנור?

אפיית קרפיונים בתנור

אפיית קרפיון בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהדג הטעים הזה. קרפיון הוא דג פופולרי במקומות רבים בעולם, ואפייה שלו היא דרך מצוינת להוציא את טעמו. אפיית קרפיונים בתנור קלה וניתן לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים.

רכיבים

השלב הראשון באפיית קרפיונים בתנור הוא איסוף החומרים הדרושים. תצטרך פילה קרפיון, שמן זית, מלח, פלפל, אבקת שום וכל תבלינים אחרים שתרצה להוסיף.

הכנה

ברגע שיש לך את כל המרכיבים שלך, תצטרך להכין את הקרפיון לאפייה. התחל בחימום מראש של התנור ל-375 מעלות פרנהייט. לאחר מכן, הניחו את פילה הקרפיון על תבנית מרופדת בנייר אפייה. מברישים את הפילטים בשמן זית ומתבלים במלח, פלפל ואבקת שום.

אֲפִיָה

לאחר הכנת הקרפיון, הגיע הזמן לאפות. מכניסים את נייר האפייה לתנור שחומם מראש ואופים 15-20 דקות. זמן האפייה המדויק יהיה תלוי בעובי הפילטים, לכן הקפידו לבדוק אותם מדי פעם כדי לוודא שהם לא מבושלים יתר על המידה.

מָנָה

לאחר האפייה של הקרפיון, הגיע הזמן להגיש. הגישו את הקרפיון עם הצדדים האהובים עליכם ותהנו!

השוואה מהירה

שיטה זְמַן
אֲפִיָה 15-20 דקות

דעתי

אפיית קרפיון בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהדג הטעים הזה. זה מהיר וקל לביצוע, והתוצאות תמיד טעימות. המפתח הוא לוודא שאתה לא מבשל יתר על המידה את הקרפיון, מכיוון שזה יכול להפוך אותו יבש וקשוח. עם קצת תשומת לב ותשומת לב, אתה יכול ליהנות מקרפיון מבושל בצורה מושלמת בכל פעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן