דף הבית » בריאות הנפש חשובה » כמה זמן המרנג בתנור?

כמה זמן המרנג בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן המרנג בתנור?

מה זה מרנג?

מרנג הוא סוג של קינוח העשוי מחלבונים מוקצפים וסוכר. הוא משמש לעתים קרובות כציפוי לפשטידות, עוגות וקינוחים אחרים. ניתן להשתמש בו גם להכנת עוגיות מרנג, עוגות בציפוי מרנג ופינוקים אחרים. מרנג הוא קינוח קליל ואוורירי שהוא גם מתוק וגם טעים.

אילו מרכיבים נדרשים להכנת מרנג?

מרנג עשוי רק מכמה מרכיבים פשוטים: חלבונים, סוכר וקרם טרטר. את החלבונים מקציפים עד שהם בהירים ותפוחים ואז מוסיפים את הסוכר ושמנת הטרטר. לאחר מכן אופים את התערובת בתנור עד שהיא פריכה וזהוב.

כמה זמן מרנג צריך להיות בתנור?

משך הזמן שהמרנג צריך להיות בתנור תלוי במתכון. ככלל, יש לאפות את המרנג במשך כ-30 דקות ב-350 מעלות פרנהייט. עם זאת, מתכונים מסוימים עשויים לדרוש זמן אפייה ארוך יותר. חשוב להקפיד על הוראות המתכון כדי להבטיח שהמרנג מבושל כמו שצריך.

טיפים להכנת המרנג המושלם

הכנת המרנג המושלם יכולה להיות מסובכת, אבל יש כמה טיפים שיכולים לעזור. ראשית יש לוודא שהחלבונים בטמפרטורת החדר לפני הקצפה. זה יעזור להם להקציף לעקביות קלה ואוורירית. שנית, הקפידו להשתמש בקערה נקייה ולהקציף בעת הכנת המרנג. כל עקבות של שומן או שמן יכולים למנוע מהחלבונים להקציף כראוי. לבסוף, הקפידו להשתמש בכמות נכונה של סוכר ושמנת אבנית. יותר מדי סוכר יכול להפוך את המרנג למתוק מדי, ויותר מדי קרם טרטר יכול להפוך אותו לחטיף מדי.

איך לדעת מתי המרנג נעשה

כשהמרנג מוכן, הוא צריך להיות קל ופריך. זה צריך להיות חום זהוב מבחוץ ומעט לעיס מבפנים. כדי לבדוק אם המרנג עשוי, נועצים קיסם למרכזו. אם זה יוצא נקי, המרנג עשוי. אם זה יוצא עם בלילה רטובה, המרנג צריך לאפות עוד כמה דקות. הכנת מרנג היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מפינוק מתוק. עם החומרים הנכונים וקצת סבלנות, כל אחד יכול להכין מרנג מושלם. כדי ללמוד עוד על הכנת מרנג, בדוק את הסרטון הזה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן