דף הבית » בריאות הנפש חשובה » צלעות טלה בתנור – מתכון טעים

צלעות טלה בתנור – מתכון טעים

השאירו פרטים ונחזור מיד:

צלעות טלה בתנור – מתכון טעים

צלעות טלה בתנור – מתכון טעים

צלעות טלה הן ארוחה טעימה וקלה להכנה. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב מהירה בלילה או ארוחה מיוחדת לאירועים, צלעות טלה הן אופציה נהדרת. הם גם מקור מצוין לחלבון ומהווים דרך מצוינת לקבל את מנת הברזל היומית שלך. כשזה מגיע לבישול צלעות טלה, ישנן כמה שיטות שונות שתוכלו להשתמש בהן. אתה יכול לטגן אותם במחבת, לאפות אותם, או אפילו לצלות אותם. עם זאת, אחת הדרכים הטובות ביותר לבשל צלעות טלה היא בתנור. צלעות טלה אפויות בתנור הן עסיסיות, נימוחות ומלאות טעם.

רכיבים

להכנת צלעות טלה בתנור תזדקקו למרכיבים הבאים: – 4-6 צלעות טלה – 2 כפות שמן זית – 2 שיני שום טחונות – 1 כפית אורגנו מיובש – 1 כפית טימין מיובש – מלח ופלפל לטעום

הוראות

1. מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט. 2. מניחים את צלעות הטלה על תבנית עם נייר אפייה ומברישים אותן בשמן הזית. 3. מפזרים את השום, האורגנו, התימין, המלח והפלפל על צלעות הטלה. 4. אופים את צלעות הטלה במשך 15-20 דקות, או עד שהן מבושלות. 5. מגישים את צלעות הטלה עם הדפנות האהובות עליכם.

השוואה מהירה

שיטת בישול זְמַן טַעַם
טיגון במחבת 10-15 דקות פריך ומלא טעם
אֲפִיָה 15-20 דקות עסיסי ונימוח
צְלִיָה 10-15 דקות מעושן ומלא טעם

דעה אישית

אני אישית אוהב צלעות טלה אפויות בתנור. הם כל כך עסיסיים ונימוחים, והטעם מדהים. אני גם אוהב שהם כל כך קלים להכנה. כל מה שצריך לעשות זה להבריש אותם בשמן זית, לתבל אותם ולאפות אותם בתנור. בנוסף, הם מוכנים תוך 15-20 דקות בלבד. אם אתם מחפשים ארוחה טעימה וקלה, אני ממליץ בחום לנסות צלעות טלה בתנור. מידע נוסף על בישול צלעות טלה תוכלו למצוא כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן