דף הבית » חיים מודעים » איך להכין דפי אורז בתנור

איך להכין דפי אורז בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך להכין דפי אורז בתנור

מבוא

דפי אורז הם מנה רב-תכליתית וטעימה שניתן ליהנות ממנה כמנה עיקרית או כתוספת. בעודם מבושלים באופן מסורתי על הכיריים, אפייתם בתנור מציעה אלטרנטיבה נוחה ונטולת טרחה. במאמר זה נדריך אתכם בתהליך הכנת דפי אורז בתנור, על מנת להבטיח תוצאה מושלמת בכל פעם.

רכיבים

לפני שנצלול לתוך המתכון, בואו נאסוף את המרכיבים הדרושים:

  • 2 כוסות אורז
  • 4 כוסות מים
  • 1 כף שמן צמחי
  • מלח לטעימה
  • אופציונלי: תבלינים ותבלינים נוספים לבחירתכם

הוראות

שלב 1: הכנת האורז

מתחילים בשטיפה של האורז תחת מים קרים עד שהמים צלולים. זה עוזר להסיר עודפי עמילן ומבטיח דפי אורז אווריריים. לאחר מכן, השרו את האורז במים למשך כ-30 דקות כדי לרכך את הגרגירים.

שלב 2: בישול האורז

מסננים את האורז המושרים ומעבירים אותו לסיר גדול. הוסף 4 כוסות מים, כף שמן צמחי ומלח לפי הטעם. מביאים את התערובת לרתיחה על אש בינונית, ואז מנמיכים את האש לנמוכה ומכסים את הסיר במכסה הדוק. נותנים לאורז להתבשל כ-15-20 דקות או עד שכל המים נספגים והאורז מבושל.

שלב 3: הכנת תבנית האפייה

בזמן שהאורז מתבשל, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה במעט שמן או ספריי בישול כדי למנוע הידבקות דפי האורז למשטח.

שלב 4: עיצוב דפי האורז

לאחר שהאורז מבושל, מעבירים אותו לתבנית האפייה המשומנת. השתמשו במרית או בחלק האחורי של כף כדי לפזר את האורז בצורה אחידה, ללחוץ אותו בעדינות ליצירת משטח חלק. אפשר גם להרטיב את הידיים במים כדי למנוע מהאורז להידבק לאצבעות.

שלב 5: אפיית דפי האורז

מכניסים את תבנית האפייה לתנור שחומם מראש ואופים כ-30-40 דקות או עד שדפי האורז מזהיבים מלמעלה. זמן האפייה המדויק עשוי להשתנות בהתאם לתנור שלכם, אז שימו עין עליהם כדי למנוע שריפה.

סיכום

והנה לך! דפי אורז טעימים שנעשו ישירות בתנור שלך. ניתן ליהנות מהמנה הפשוטה והטעימה הזו בפני עצמה או לשילוב עם הרטבים, הירקות או החלבונים האהובים עליכם. התנסה עם תבלינים ותבלינים שונים כדי להוסיף את המגע האישי שלך. למדריך חזותי, בדוק את סרטון YouTube זה שמדגים את התהליך שלב אחר שלב.

למידע נוסף על דפי אורז ותענוגות קולינריים אחרים, בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן