דף הבית » חיים מודעים » בורקס בשר: זמן בישול וטמפרטורה בתנור

בורקס בשר: זמן בישול וטמפרטורה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

בורקס בשר: זמן בישול וטמפרטורה בתנור

מבוא

כשמדובר בבישול בורקס בשר, קבלת הטמפרטורה וזמן הבישול הנכונים חיוניים כדי להשיג מנה טעימה ונימוחה. בין אם אתם מכינים ארוחה חגיגית או פשוט רוצים ליהנות מארוחת ערב טעימה, הבנת תנאי הבישול האידיאליים תעזור לכם ליצור מנה מעוררת תיאבון שתרשים את האורחים או את משפחתכם.

בחירת נתח הבשר הנכון

לפני הצלילה לתהליך הבישול, חשוב לבחור את נתח הבשר המתאים לבורקס שלכם. בחרו בנתחים המתאימים לבישול איטי, כמו צ'אק בקר, חזה או כתף טלה. לנתחים הללו יש כמות טובה של שייש ורקמות חיבור, אשר יתפרקו במהלך תהליך הבישול, וכתוצאה מכך בשר רך ועסיסי.

הכנה ותיבול

לפני הבישול, חיוני להכין ולתבל את הבשר כראוי. התחל בקיצוץ שומן עודף מפני השטח של הבשר. זה ימנע מהמנה להיות שמנונית מדי. לאחר מכן, מתבלים את הבשר בתבלינים, עשבי תיבול ומרינדות המועדפים עליכם. מניחים לבשר להשרות לפחות שעה, או לילה שלם לטעמים עזים יותר.

זמן בישול וטמפרטורה

זמן הבישול והטמפרטורה של בורקס בשר תלויים בנתח הבשר וברמת העשייה הרצויה. כהנחיה כללית, חממו מראש את התנור ל-325°F (160°C) לבישול איטי. השיטה הנמוכה והאיטית הזו מאפשרת לבשר להתבשל בצורה אחידה ולהיות רך.

לתוצאה מדיום-ריר, מבשלים את הבשר כ-20 דקות לכל קילוגרם (450 גרם). זה יביא למרכז ורוד ומרקם עסיסי. אם אתם מעדיפים עשייה בינונית, הגדילו את זמן הבישול לסביבות 25 דקות לכל פאונד (450 גרם). לבשר עשוי היטב, מבשלים 30 דקות לכל קילוגרם (450 גרם) או עד שמגיעים לטמפרטורה הפנימית הרצויה.

מנוחה וגילוף

לאחר שהבשר מבושל לפי טעמכם, חשוב לתת לו לנוח לפני הגילוף. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש ומבטיח תוצאה לחה וטעימה. אוהלו את הבשר בנייר אלומיניום ונותנים לו לנוח כ-10-15 דקות. לאחר המנוחה, לגלף את הבשר כנגד התבואה כדי למקסם את הרכות.

שאלות ותשובות

ש: האם אוכל לבשל בורקס בשר בטמפרטורה גבוהה יותר לזמן קצר יותר?

ת: אמנם אפשר לבשל בורקס בשר בטמפרטורה גבוהה יותר לזמן קצר יותר, אבל זה עלול לגרום לתוצאה פחות רכה ועסיסית. שיטת הבישול הנמוכה והאיטית מאפשרת לרקמות החיבור להתפרק בהדרגה, וכתוצאה מכך מנה עסיסית יותר.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוג אחר של בשר לבורקס?

ת: בעוד שצ'אק בקר, חזה וכתף טלה משמשים בדרך כלל לבורקס, אתה יכול להתנסות גם עם נתחי בשר אחרים. רק וודאו שהנתח שאתם בוחרים מתאים לבישול איטי ובעל מספיק רקמת שייש ורקמות חיבור.

ש: איך אני יודע אם הבשר מבושל למידת העשייה הרצויה?

ת: הדרך הטובה ביותר לקבוע את מידת העשייה של הבשר היא באמצעות מדחום בשר. עבור מדיום-ריר, הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות בסביבות 135°F (57°C), בינונית היא 145°F (63°C), ו-well done הוא 160°F (71°C). הכנס את המדחום לחלק העבה ביותר של הבשר כדי לקבל קריאה מדויקת.

ש: האם אפשר להוסיף ירקות לבורקס?

ת: בהחלט! הוספת ירקות כמו גזר, תפוחי אדמה ובצל לבורקס יכולה לשפר את הטעמים וליצור ארוחה שלמה בסיר אחד. רק הקפד לחתוך את הירקות לחתיכות בגודל דומה כדי להבטיח בישול אחיד.

סיכום

בישול בורקס בשר לשלמות דורש טמפרטורה וזמן בישול נכונים. בחרו נתח בשר מתאים, הכינו ותבלו אותו היטב, ובשלו אותו בטמפרטורה נמוכה של 160°C (325°F) לקבלת תוצאות רכות ועסיסיות. זכרו לתת לבשר לנוח לפני הגילוף וליהנות מארוחה טעימה שתרשים את בלוטות הטעם שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן