דף הבית » חיים מודעים » כמה זמן לבשל חזה טלה בתנור

כמה זמן לבשל חזה טלה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לבשל חזה טלה בתנור

מבוא

חזה טלה הוא נתח בשר טעים וזול יחסית שניתן לבשל בדרכים שונות. אחת השיטות הפופולריות היא לצלות אותו בתנור, מה שמביא למנה עדינה וטעימה. במאמר זה נדריך אתכם בתהליך בישול חזה טלה בתנור לשלמות.

רכיבים

  • 1 חזה טלה
  • מלח ופלפל לפי הטעם
  • עשבי תיבול ותבלינים לבחירתכם (לא חובה)

הוראות

שלב 1: הכנת חזה הטלה

התחל בחימום מראש של התנור ל-325 מעלות צלזיוס (160 מעלות צלזיוס). שוטפים את חזה הטלה במים קרים ומייבשים אותו בנייר סופג. קצץ כל עודפי שומן או עור כסף אם תרצה.

שלב 2: תיבול חזה הטלה

מתבלים את חזה הטלה בנדיבות במלח ופלפל. אתה יכול גם להוסיף עשבי תיבול ותבלינים האהובים עליך כדי לשפר את הטעם. משפשפים את התיבול על כל הבשר, מקפידים לכסות את כל הצדדים.

שלב 3: צליית חזה הטלה

מניחים את חזה הטלה המתובל על רשת צלייה בתבנית אפייה או תבנית צלייה. זה מאפשר לחום להסתובב באופן שווה סביב הבשר, וכתוצאה מכך תהליך בישול אחיד יותר.

שלב 4: זמן בישול

זמן הבישול של חזה טלה בתנור תלוי במשקל ובעובי הבשר. כהנחיה כללית, אתה יכול לבשל אותו במשך כ 1.5 עד 2 שעות. עם זאת, תמיד עדיף להשתמש במדחום לבשר כדי להבטיח שהוא מגיע לטמפרטורה פנימית של 63 מעלות צלזיוס (145°F) עבור מדיום-ריר או 160°F (71°C) עבור בינוני.

שלב 5: מנוחה והגשה

לאחר שחזה הטלה מגיע לטמפרטורה הרצויה, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח כ-10 דקות. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש ולבשר להפוך רך עוד יותר. פורסים את חזה הטלה כנגד הדגן ומגישים אותו לצד התוספות האהובות עליך.

דעה אישית

כחובבת אוכל, אני ממליץ בחום לנסות חזה טלה בתנור. זהו נתח בשר שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, אך יכול לגרום לארוחה טעימה ומשביעה באמת. תהליך הצלייה האיטי מאפשר לטעמים להתפתח ולבשר להיות רך להפליא. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או פשוט מבשלים לעצמכם, חזה טלה בתנור הוא בחירה מצוינת.

סיכום

בישול חזה טלה בתנור הוא תהליך פשוט ומתגמל. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, אתה יכול להשיג מנה עדינה וטעימה שתרשים את המשפחה והחברים שלך. זכרו להתאים את זמן הבישול בהתאם למשקל ועובי הבשר, והשתמשו תמיד במדחום בשר כדי להבטיח שהוא יגיע לרמת העשייה הרצויה. תיהנו מחזה הטלה הביתי שלכם ותתענגו על הטעמים הטעימים!

למידע נוסף על חזה טלה, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן