דף הבית » בריאות הנפש חשובה » איך לבשל רוסטביף בתנור

איך לבשל רוסטביף בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. איך לבשל רוסטביף בתנור

איך לבשל רוסטביף בתנור

רוסטביף הוא מאכל קלאסי שקל להכנה וניתן ליהנות ממנו כל השנה. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב של יום ראשון או ארוחה מיוחדת לאירועים, רוסטביף הוא אופציה נהדרת. הנה איך לבשל את הרוסטביף המושלם בתנור.

בחר את הנתח הנכון של בקר

כשזה מגיע לצלי בקר, נתח הבקר שתבחר חשוב. הנתחים הפופולריים ביותר לצלי בקר הם צלי צלעות, צלי סינטה וצלי צ'אק. צלי צלעות הוא הנתח היקר ביותר, אבל הוא גם הרך והטעים ביותר. צלי סינטה הוא בחירה טובה אם אתם מחפשים נתח בקר רזה יותר. צלי צ'אק הוא הנתח הזול ביותר, אבל הוא גם הקשה ביותר.

הכינו את הבקר

לאחר שבחרתם את נתח הבקר הנכון, הגיע הזמן להכין אותו. מתחילים בתיבול בשר הבקר במלח ופלפל. אתה יכול גם להוסיף עשבי תיבול ותבלינים אחרים כדי לתת לבשר יותר טעם. לאחר שהבשר מתובל, מניחים אותו בתבנית צלייה ומכסים אותו בנייר אלומיניום.

מבשלים את הבקר

עכשיו הגיע הזמן לבשל את הבקר. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס. מכניסים את תבנית הצלייה לתנור ומבשלים את הבשר כשעה ו-15 דקות. בדקו את הטמפרטורה הפנימית של הבשר בעזרת מדחום לבשר. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 145°F עבור מדיום-ריר, 160°F עבור בינוני ו-170°F עבור עשוי היטב.

הגשת הרוסטביף

לאחר שהרוסטביף מבושל, הניחו לו לנוח 10 דקות לפני שפורסים אותו. הגישו את הרוסטביף עם הצדדים האהובים עליכם, כגון פירה, ירקות צלויים או סלט.

השוואה מהירה

חתך בקר מחיר רוֹך
צלי צלע היקר ביותר הכי מכרז
צלי סינטה יקר במידה רך בינוני
צלעות בקר הכי פחות יקר הכי פחות מכרז

בישול רוסטביף בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות ממנה קלאסית. עם הנתח הנכון של בקר וזמן הבישול הנכון, אתה יכול להכין רוסטביף טעים שמשפחתך תאהב. לטיפים נוספים על בישול רוסטביף, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן