דף הבית » חיים מודעים » איך לצלות בקר בתנור | המדריך המושלם

איך לצלות בקר בתנור | המדריך המושלם

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לצלות בקר בתנור | המדריך המושלם

מבוא

רוסטביף הוא מאכל קלאסי שאהוב על רבים. בין אם אתם מארחים אירוע מיוחד או פשוט משתוקקים לארוחה דשנה, צליית בקר בתנור היא אופציה מצוינת. תהליך הבישול האיטי מאפשר לטעמים להתפתח ומביא לבשר רך ועסיסי. במאמר זה נדריך אותך בשלבים להשגת הרוסטביף המושלם בתנור.

בחירת הגזרה הנכונה

השלב הראשון בהכנת רוסטביף הוא בחירת נתח הבשר הנכון. האפשרויות הפופולריות כוללות ribeye, שקד רך וסינטה עליונה. נתחים אלו ידועים ברכות ובטעמם העשיר. בעת רכישת הבשר, חפשו שיש המתייחס לשומן המופץ בכל השריר. שומן זה עוזר לשמור על לחות הבשר במהלך הבישול.

הכנת הבשר

לפני הצלייה חשוב להכין את הבשר כמו שצריך. התחל בתיבול הבקר במלח ופלפל, או בשפשוף היבש האהוב עליך. זה ישפר את הטעם של הבשר. ניתן להוסיף גם עשבי תיבול ותבלינים לתוספת טעם. הניחו לבשר המתובל לשבת בטמפרטורת החדר כ-30 דקות כדי לאפשר לטעמים לחדור.

זמן בישול וטמפרטורה

זמן הבישול והטמפרטורה יהיו תלויים בגודל הצלי וברמת העשייה הרצויה. ככלל, חממו מראש את התנור ל-350°F (175°C). לבשר בקר בינוני-רייר, מבשלים כ-20 דקות לכל קילוגרם. הגדל את זמן הבישול לבשר בקר בינוני או עשוי היטב. השתמש במדחום בשר כדי להבטיח שהטמפרטורה הפנימית תגיע לרמה הרצויה לך: 135°F (57°C) עבור מדיום-ריר, 145°F (63°C) עבור בינוני ו-160°F (71°C) עבור טוב- בוצע.

מנוחה וגילוף

לאחר שהרוסטביף מבושל לשלמות, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח 15-20 דקות. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש ומביא לבשר יותר טעים ונימוח. לאחר מנוחה, הגיע הזמן לגלף את הצלי. פורסים את הבקר כנגד הדגן לפרוסות דקות לרכות מירבית.

השוואה מהירה

גזירה טעם רוֹך זמן בישול
סטייק עשיר ומלא טעם רך מאוד בערך 20 דקות לכל קילוגרם
מוֹתנִית עדין וחמאתי רך במיוחד בערך 20 דקות לכל קילוגרם
טופ סינטה נועז ובשרני מִכרָז בערך 20 דקות לכל קילוגרם

סיכום

צליית בקר בתנור היא דרך טעימה ומשביעה ליהנות מארוחה טעימה. בבחירת הנתח הנכון, תיבול נכון של הבשר ובישולו לרמת העשייה הרצויה, תוכלו ליצור מנת רוסטביף מעוררת תיאבון. זכרו לתת לבשר לנוח לפני הגילוף כדי להבטיח רכות מרבית. בין אם אתם מגישים אותו לאירוע מיוחד או לארוחת ערב משפחתית נעימה, רוסטביף בטוח ירשים.

לטיפים ומתכונים נוספים לבישול בשר בקר, עיין בערוץ היוטיוב שלנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן