דף הבית » חיים מודעים » אסאדו: בישול בתנור | בלוג אוכל ישראלי

אסאדו: בישול בתנור | בלוג אוכל ישראלי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

אסאדו: בישול בתנור | בלוג אוכל ישראלי

מבוא

אסאדו, מאכל דרום אמריקאי מסורתי, הוא בחירה פופולרית עבור אוהבי בשר ברחבי העולם. אמנם הוא מבושל באופן מסורתי על גריל, אבל אתה יכול גם להכין אסאדו טעים בתנור. במאמר זה נדריך אתכם כיצד לבשל אסאדו בתנור, כולל הטמפרטורה ומשך הזמן האידיאליים לתוצאה מעוררת תיאבון.

מכינים את האסאדו

לפני שאנחנו צוללים לתהליך הבישול, חשוב להכין נכון את האסאדו. התחל בבחירת נתח בקר איכותי, כגון ריב או שורט ריב. הבשר צריך להיות משויש היטב ובעל כמות טובה של שומן, שכן הדבר יתרום לרכותו ולטעמו.

תיבול הבשר

כדי לשפר את הטעם של האסאדו, חשוב לתבל את הבשר כראוי. אתה יכול ליצור מרינדה פשוטה אך טעימה באמצעות מרכיבים כמו שמן זית, שום, מלח, פלפל, ועשבי תיבול ותבלינים לבחירתך. מניחים לבשר להשרות לפחות כמה שעות או לילה במקרר כדי לתת לטעמים לחדור לבשר.

בישול בתנור

חממו את התנור ל-325 מעלות צלזיוס (160 מעלות צלזיוס) לשיטת בישול איטית ונמוכה שתגרום לאסאדו רך ועסיסי. מניחים את הבשר הכבוש על רשת צלייה או תבנית אפייה, מוודאים שהוא מורם מלמטה כדי לאפשר בישול אחיד.

זמני הבישול עשויים להשתנות בהתאם לעובי הבשר ולרמת העשייה הרצויה. כהנחיה כללית, ניתן לבשל את האסאדו כ-20-30 דקות לכל קילוגרם (450 גרם) בשר. עם זאת, תמיד מומלץ להשתמש במדחום בשר כדי להבטיח שהבשר יגיע לטמפרטורה הפנימית הרצויה.

מדריך טמפרטורה פנימי

  • נדיר: 125°F (52°C)
  • בינוני נדיר: 135°F (57°C)
  • בינוני: 145°F (63°C)
  • באר בינוני: 155°F (68°C)
  • כל הכבוד: 160°F (71°C) ומעלה

זכרו להכניס את מדחום הבשר לחלק העבה ביותר של הבשר, הרחק מהעצם, לקריאות מדויקות.

מנוחה והגשה

לאחר שהאסדו מגיע לטמפרטורה הפנימית הרצויה, הוציאו אותו מהתנור והניחו לו לנוח כ-10-15 דקות. תקופת מנוחה זו מאפשרת למיצים להתפזר מחדש, וכתוצאה מכך לבשר בעל טעם ורך יותר.

לאחר המנוחה, פורסים את האסאדו כנגד הגרגירים כדי להבטיח רגישות מרבית. הגישו אותו עם תוספות מסורתיות כמו רוטב צ'ימיצ'ורי, ירקות בגריל ותוספת של סלט טרי.

סיכום

בישול אסאדו בתנור הוא חלופה נוחה לצלייה, במיוחד כאשר בישול בחוץ אינו אפשרי. על ידי הקפדה על הטמפרטורה והמשך המומלצים, תוכלו להשיג אסאדו טעים ועסיסי שירשים את המשפחה והחברים. אז, בפעם הבאה שאתם חושקים במנה הדרום אמריקאית הזו, הפעילו את התנור ותיהנו מהטעמים של האסאדו בבית!

לטיפים ומתכונים נוספים לבישול, בדוק את ערוץ היוטיוב שלנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן