דף הבית » חיים מודעים » כמה זמן לבשל חצי קילו סינטה בתנור

כמה זמן לבשל חצי קילו סינטה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לבשל חצי קילו סינטה בתנור

מבוא

מתחשק לכם סטייק סינטה עסיסי ונימוח? בישול של חצי קילו סינטה בתנור הוא דרך מצוינת להשיג נתח בשר מבושל בצורה מושלמת. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או פשוט מפנקים את עצמכם בארוחה טעימה, המדריך הזה יעזור לכם לבשל סטייק סינטה מעורר תיאבון שירשים את בלוטות הטעם שלכם.

בחירת הגזרה הנכונה

לפני הצלילה לתהליך הבישול, חשוב לבחור את נתח הסינטה הנכון. חפשו חצי קילו סטייק סינטה משויש היטב בשומן. השומן מוסיף טעם ועוזר לשמור על לחות הבשר במהלך הבישול. בחר בסטייק סינטה בעובי של לפחות סנטימטר אחד כדי להבטיח בישול אחיד.

הכנת הסינטה

מתחילים בהוצאת סטייק הסינטה מהמקרר ומניחים לו להגיע לטמפרטורת החדר. זה יבטיח בישול אחיד יותר. יבשו את הסטייק בעזרת נייר סופג כדי להסיר עודפי לחות. מתבלים את הסטייק בנדיבות במלח ופלפל, או בתיבול הסטייק האהוב עליכם, משני הצדדים. הניחו לסטייק לשבת בטמפרטורת החדר כ-30 דקות כדי לאפשר לתיבול לחדור לבשר.

חימום מראש של התנור

בזמן שהסינטה נחה, מחממים את התנור ל-400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). טמפרטורה זו תעזור ליצור צריבה יפה בחלק החיצוני של הסטייק תוך שמירה על חלקו הפנימי עסיסי ונימוח.

בישול הסינטה

לאחר שהתנור מחומם, הגיע הזמן לבשל את הסינטה. מחממים מחבת מברזל יצוק או מחבת מתאימה לתנור על אש גבוהה על הכיריים. מוסיפים כף שמן למחבת ונותנים לה להתחמם. מניחים בזהירות את סטייק הסינטה במחבת החמה וצורבים אותו כ-2 דקות מכל צד עד שנוצר קרום חום זהוב.

גימור בתנור

לאחר צריבה של הסטייק, מעבירים את התבנית לתנור שחומם מראש. מבשלים את הסינטה כ-10-15 דקות מדיום-רייר, או עד שהיא מגיעה לרמת העשייה הרצויה. השתמשו במדחום לבשר כדי להבטיח שהטמפרטורה הפנימית תגיע ל-135°F (57°C) עבור מדיום-ריר, 145°F (63°C) עבור בינוני, או 160°F (71°C) עבור עשוי היטב.

מנוחה והגשה

לאחר שהסינטה מבושלת לשלמות, מוציאים אותה מהתנור ונותנים לה לנוח 5-10 דקות. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הבשר, וכתוצאה מכך לסטייק יותר טעים ורך. פורסים את הסינטה כנגד הדגן ומגישים אותה לצד התוספות האהובות עליך, כמו ירקות צלויים או פירה.

סיכום

בישול של חצי קילו סינטה בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מסטייק בעל טעם. על ידי ביצוע השלבים האלה, תוכל להשיג סינטה מבושלת בצורה מושלמת עם צריבה יפה מבחוץ ומרכז עסיסי ורך. אז בפעם הבאה שאתם במצב רוח לארוחת סטייק, נסו את שיטת התנור הזו והרשימו את בלוטות הטעם שלכם עם סטייק סינטה מעורר תיאבון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן